8. Syberia III

fence-266642_1920

Nie ma co ukrywać, gry przygodowe, zwłaszcza te typu point&click swój „boom” świętowały jeszcze w połowie lat 90-tych i wtedy to powstawało ich najwięcej.

Kto z nas nie zna serii Monkey Island, czy Broken Sword. Grafika niemalże ręcznie malowana, niebanalne, a zarazem trudne zagadki oraz wiele, naprawdę wiele godzin spędzonych przy komputerze.

Obecnie gracze cenią sobie zgoła odmienną rozgrywkę, stąd też przygodówek nie tworzy się na potęgę. Na szczęście dla sentymentalnych istnieje francuskie studio deweloperskie o nazwie Microids, które zasłynęło w 2002 oraz 2004 roku z dwóch części Syberii.

Za grafiki odpowiadał Benoît Sokal, belgisji autor komiksów (Canardo). Na swoim autorskim koncie ma także współpracę przy tworzeniu Amarzone oraz Paradise. Fabuła gry ma kontynuować wątki z poprzednich części gier i opisywać losy Kate Walker. Innowacją ma być także odejście od typowego dla serii dwuwymiarowego tła na rzecz pełnego 3D.

[post_pagination]

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
PODZIEL SIĘ