3. Soundtrack

Soundtrack został stworzony przez trzech kompozytorów – Philip’a Sheppard’a, odpowiedzialnego za soundtrack Kary, Nima Fakhara, odpowiedzialnego za soundtrack Connora, i John’a Paesano’a, który stworzył soundtrack Markusa. Przydzielone zadania nie były łatwe, każdy z nich musiał dobrać odpowiednie dźwięki, które przedstawiają postać, cele postaci, a także rozwój postaci. Soundtrack Connora przedstawia jego mechaniczność, skupienie na jednym celu, chłodność, brak emocji lub powiązania do otoczenia i ludzi, a także jego profesjonalne podejście do tego czym się zajmuje. Connor pokazuje nam kompletną obojętność na niemiłe zachowanie ludzi wobec niego, a soundtrack idealnie to uzupełnia.

Soundtrack Kary natomiast ma przedstawiać jej opiekuńczość i przywiązanie do ludzi (lub człowieka). Soundtrack jest emocjonalny i wzruszający, podkreślający jej dążenie do tożsamości, miłości i empatii. Markus dążył do zmiany, więc jego soundtrack podkreśla jego heroizm i dowództwo.

1
2
3
4
5
PODZIEL SIĘ