8. Commandos
Klasyka skradanek i zarazem gier taktycznych. Commandos to przykład gry, która pierwotnie była niemalże doskonała, a której niejako z pazerności i zmian zwyczajnie zepsuto, odchodząc od izometrycznego rzutu na rzecz gry FPP.
Commandos to seria taktycznych gier wideo zorientowanych w czasie rzeczywistym. Pięć gier wydanych w latach 1998-2006 zostało stworzonych podczas II Wojny Światowej i śledzić przygody fikcyjnej brytyjskiej jednostki Commandos. Każda misja jest luźno oparta na wydarzeniach historycznych podczas II Wojny Światowej w celu przeprowadzenia akcji. Seria została opracowana przez hiszpańskiego dewelopera Pyro Studios i opublikowana przez Eidos Interactive. Seria sprzedała się w sumie 3,3 miliona kopii i wygenerowała 41 milionów dolarów przychodu w sprzedaży detalicznej.
Niestety, gra doczekała się zmian w 2006 roku. Po sukcesie takich hitów jak Call of Duty i Battlefield twórcy odeszli od skradanki izometrycznej na rzecz FPP, co było złym posunięciem, a gra została skrytykowana.