1. Gry planszowe i komputerowe

technology, gaming, entertainment and people concept - angry screaming young man in headset with pc computer playing game at home and streaming playthrough or walkthrough video over glitch effect
technology, gaming, entertainment and people concept – angry screaming young man in headset with pc computer playing game at home and streaming playthrough or walkthrough video over glitch effect

Na sam koniec jeden z moich koników, a więc wszelkiego rodzaju gry. W tym zakresie możemy mówić nie tylko o grach planszowych, ale także o grach fabularnych, gdzie rzeczą najważniejszą jest właśnie kreatywność i bujna wyobraźnia. Wcielanie się w konkretną postać wymaga od nas abstrakcyjnego myślenia, którego nie ma co ukrywać chcemy doznać. Jakby tego było mało, gry komputerowe również przyczyniają się do polepszenia opisywanego procesu. W grze dochodzi do interakcji między nami, a naszym protegowanym. Z naszą postacią zżywamy się, stawiamy się w jej ciele, podejmujemy decyzje. Innym przykładem są gry przygodowe, tudzież logiczne, które w szczególny sposób uczą nas logicznego myślenia, umiejętności dedukcji i łączenia faktów i choć w większości przypadków gry są w mediach oceniane dość negatywnie, to ich pozytywnego wpływu na człowieka nie mogą podważyć.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
PODZIEL SIĘ